ما به پیشرفتتان تعهد داریم زیرا رشد شما اعتبار ماست…
موفقیت به سراغ شما نمی آید، شما به سمت آن بروید…
همه معمارها و 3d artist ها و حتی طراحان گیم و کاراکتر یه جعبه ابزاری دارن که نرم افزار بزرگترین بخش اون جعبه ابزاره اما تا حالا شده فکر کنی جای یه چیزی توی اون جعبه ابزار خالیه و حس کامل بودن رو بهت نمیده؟
شک نکن اون جای خالی،نرم افزار آنریل انجینه.
unreal engine یک نرم افزار پرکاربرد و کامله که میتونی تو زمینه های معماری و بازی سازی و حتی طراحی ماشین آلات و شبیه سازی های دقیق در زمینه ی پزشکی، نظامی، هوافضا و خودرو سازی و همچنین ایجاد پروژه های واقعیت مجازی و… ازش استفاده کنی. هر خروجی که فکرشو بکنی میتونی از این نرم افزاربگیری.آنریل انجین یک ابزار وسیع و پیشرفته ی سه بعدیِ Real-Time یا بلادرنگ است و نه فقط یک موتور بازی سازی.
اگه نیاز به رندر تک فریم یا خروجی های انیمیشن،VR، تورهای مجازی ، VFX و خروجی گیم داری ، این نرم افزار میتونه با بالاترین کیفیت تو رو به نتیجه ی دلخواهت برسونه و چون این نرم افزار، یک نرم افزار رایگانه ، تو میتونی هرجای دنیا که باشی ازش بدون محدودیت استفاده کنی.
خب تا اینجا دیگه متوجه شدی که آنریل انجین غول نرم افزارهای سه بعدی و بازی سازیه اما حالا ببینیم توی پکیج آنریل انجین آکادمی گیوالند چی داریم که به دردت میخوره:
پکیج آنریل انجین آکادمی گیوالند به صورت پروژه محوره که شامل 4 پروژه ی معماری و فانتزیه (برای عزیزانی که به مبحث گرافیک صحنه های بازی سازی علاقه دارن) که در این 4 فصل از صفرتا صد آنریل انجین رو به صورت حرفه ایی یادمیگیرید و این دوره فوق العاده با آخرین ورژن آنریل انجین یعنی ورژن 5.3برای شما ضبط شده.
همه فکر میکنن آنریل انجین خیلی پیچیده و سخته و برای یادگیریش باید زمان زیادی صرف کنن.اما طبق بررسی و برنامه ریزی هایی که روی این پکیج انجام شده ، شما میتونید مثل آب خوردن این نرم افرار رو یادبگیرین و بعد از گذروندن اولین ورکشاپ این دوره میتونید پروژه های خودتونو با بالاترین کیفیت در این نرم افزار جلو ببرید.در این پکیج علاوه بر تمام قابلیت هایی که گفته شد ، بلوپرینت نویسی حرفه ای هم یاد میگیرین و همینطور میتونید از بلوپرینت های اختصاصی مجموعه گیوالند هم استفاده کنید.
بعضی از نرم افزار ها و موتور رندرها فقط از یک قطعه ی محاسباتی سیستم استفاده میکنند.یعنی تنها از CPU و یا تنها از GPU که همان کارت گرافیک سیستم هست،اما آنریل انجین میتواند از هردوی این قطعات استفاده کند و زمان خروجی گرفتن را کاهش دهد. بنابراین اگه سیستم شما فقط یکی از این دوقطعه،یعنی CPU یا کارت گرافیک خوبی داشته باشه،به راحتی میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید.
برای کار با آنریل انجین شما باید حداقل مشخصات سی پی یو یا کارت گرافیک زیر رو داشته باشید:
یه هدف بذار ، برنامشو بریز، سخت کارکن و در نهایت موفق شو
مهندس معمار و مدرس نرم افزارهای معماری /مدرس دوره های: آنریل انجین،ویری/کارشناسی ارشد معماری داخلی /مسلط به نرم افزارهای: 3ds Max,Vray,Unreal engine,Lumion,Adobe photoshop, twinmotion و مدرس و برگزار کننده ی ورکشاپ های نرم افزارهای معماری در دانشگاه های معتبر ایران/دارنده مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای و سازمان دانشگاهی در حوضه ی تدریس نرم افزار/طراح و مجری پروژه های معماری.
آشنایی با آنریل انجین/آشنایی با کمپانی اپیک گیمز /شناخت امکانات جدید و نقاط قوت آنریل انجین 5/بررسی چند نمونه کار از آنریل
آشنایی با کمپانی epic games/نحوه ی ساخت اکانت epic games/دانلود، نصب و آشنایی با لانچر epic games/آشنایی با گزینه ها ی نصب آنریل/نصب و تست آنریل
آشنایی با انواع مختلف Project / آشنایی با project detail/ آشنایی با Raytracingو Starter content/شناخت کاراکترها برای ساخت گیم
آشنایی با منوها و گزینه های Toolbar/معرفی marketplace آنریل/آشنایی با پنل place actor/ نحوه تنظیم کیفیت ویوپورت آنریل/آشنایی با frame rate/کاربرد منوی Outliner/آشنایی با منوی detail/آشنایی با browser Content/ تفاوت Actor و static mesh
آشنایی با کلید ها و ابزارهای حرکت در صحنه/ تنظیم Field of view/کاربرد Bookmark/آشنایی با قابلیت Realtime/آشنایی با تنظیمات کاهش و افزایش کیفیت ویوپورت/آشنایی ابتدایی با دوربین و نحوه ی دوربین گذاری /کاربردHigh resolation screenshot / تنظیم Layout ها/آشنایی با گزینه ها ی mode View
آشنایی با سه ابزار اصلی Transform/ کاربرد snapping/ کاربا gizmo و Surface Snapping /تنظیمات مربوط به Pivot/نحوه ی Hide و Unhide کردن احجام/ابزارهای پیشرفته ی Transform/نحوه ی Group کردن آبجکت ها
تعریف Level و کاربرد آن/نحوه ی ساخت لول جدید/سیو کردن لول ها / ترکیب لول ها / اهمیت لول بندی/جابجایی آبجکت بین لول ها /تنظیم لول به عنوان لول پیشفرض
شروع ورکشاپ اول/بررسی صحنه/آشنایی با ملزومات و نکات مهم در مدلساز ی صحنه/ تنظیم UV ها و اهمیت آن/بهینه سازی احجام/لایه بندی و اهمیت آن
آشنایی با روش های اکسپورت/روش نصب و دانلود DataSmith/اکسپورت فایل مکس/ ایمپورت در آنریل با استفاده از Datasmith/پوشه بندی و نظم بخشیدن به فایل/نحوه ی Reimport کردن
معرفی کمپانی کویکسل و اپیک گیمز/آموزش استفاده رایگان از محصولات این کمپانی /آشنایی با محیط Bridge Quixel در آنریل /نحوه ی استفاده از فایل های مگا اسکن در آنریل
بررسی و توضیح حالت اول شخص در ارائه های آنریل /آشنایی با قسمت Play/ کاربرد player star/ اضافه کردن First pirson و تغییر تنظیمات آنریل برای استفاده از آن/بررسی تنظیمات First Person و حذف جزئیات اضافه /کاربرد Collision و نحوه ی استفاده از آن
ادیت در نرم افزار مکس: نحوه اکسپورت کردن آبجکت از آنریل /اعمال تغییرات روی آبجکت مورد نظر /آموزش Reimport کردن آبجکت داخل آنریل /ادیت در آنریل: آشنایی با قسمت Editing Mesh/آشنایی با نرمال ها/رفع مشکل تو خالی بودن آبجکت ها
ادیت UVW mapping در آنریل / رفع مشکالت مربوط بهUVW Mapping / ایجاد چرخش و اسکیل کردن متریال
توضیح بلوپرینت و بررسی چند نمونه از انواع آن /Level Bluprint/ آشنایی با ویجت /نحوه ی ساخت ویجت برای نمایش اطلاعات در صفحه ی play/ کاربرد و بررسی تنظیمات /Screen size/کار با Hieralchy/ کاربا Palette/ کاربا Details / آموزش قراردادن لوگو در ویجت/ساخت بلوپرینت ویجت
بررسی مراحل ساخت بلوپرینت /ساخت ویجت /نحوه ی ساخت Blueprint Class/ ساخت بلوپرینت آبجکت/ تعریف محدوده ی نمایش ویجت /تعریف light spot در بلوپرینت/تعریف کلید برای عمل کردن دستور /اضافه کردن افکت صوتی
بررسی نمونه انمیشن کار شده با آنریل /شروع ساخت انیمیشن / ایجاد level Sequence / بررسی جزئیات sequencer /اضافه کردن دوربین و بررسی تنظیمات آن/ساخت key Fream و متحرک سازی دوربین /آشنایی با Transforms و کنترل حرکت دوربین / ساحت چند سکانس با تکنیک های مختلف / آشنایی با shot track و شروع یکی کردن سکانس ها / استفاده از Sound Track و Fade/ تعریف انیمیشن درLevel Blueprint / تنظیمات رندر انیمیشن و گرفتن خروجی
آشنایی با master sequence / مقایسه با Level Sequence / بررسی تنظیمات / جانمایی دوربین و تعریف سکانس ها در Level Sequence / اضافه کردن آبجکت ها به Sequencer / تولید key Frame برای transform آبجکت ها / خروجی انیمیشن /
پیشنیاز: آموزش نصب نرم افزار Microsoft Visual Stadio / انجام تنظیمات اولیه خروجی / اضافه کردن فایل Map در تنظیمات آنریل /تعیین Supported platforms / تعیین Target hardware /خروجی برای پلتفرم ویندوز / رندر تک فریم: استفاده از Cine Camera Actor و بررسی تنظیمات/نحوه ی کار با High Res Screenshot/گرفتن خروجی
انواع مدهای نمایشی در ویوپورت آنریل/آشنای با sun and Sky/آموزش تنظیمات Sun and sky/نحوه ی ریلود کردن مدل ادیت شده/کاربرد مدیفایر Datasmith Attribute
انجام تنظیمات اولیه برای شروع نورپردازی/آشنایی با HDRI Backdrop و بررسی تنظیمات/استفاده از Directional light و ترکیب آن با HDRI/کنتترل نور داخلی و خارجی با استفاده از Post Process/معرفی وبسایت HDRI Haven/استفاده از Spot light برای روشنایی داخل/توضیح متریال Emissive
آشنایی با Caustics/بررسی چند نمونه /مراحل ساخت Caustics در آنریل
آشنایی با بانک متریال Twinmotion/دانلود و اضافه کردن آن به آنریل/آشنایی با جزئیات متریال های وارد شده/نحوه ی اصلاح UV آبحکت ها/آشنایی با متریال آماده Glass و تنظیمات آن/آنرپ در آنریل/آشنایی با Remap Value Range/نحوه ی ترکیب نرمال ها
شروع ساخت متریال های صحنه/ساخت متریال پارچه/ساخت Material Function/ساخت متریال چرم/ نحوه ی تبدیل بامپ به نرمال
آموزش ساخت متریال های فوق برجسته(دیسپلیس)،متریال های دکال،متریال آینه و اصلاح متریال های ایمپورت شده
آموزش نحوه آبجکت گذاری با استفاده از تکنیک Foliage
آموزش ساخت بلوپرینت باز و بسته شدن درب
آموزش بلوپرینت چرخش های ترکیبی
آموزش بلوپرینت تغییر متریال
آموزش بلوپرینت تغییر آبجکت
آشنایی با پلاگین Sun and sky و پلاگین Volumetric Cloud و جلوه ویژه نورپردازی
نورپردازی اکسترنال دید روز
نورپردازی اکسترنال دید شب
ساخت لندسکیپ
ساخت متریال اتوماتیک و براش لندسکیپ
ساخت متریال لندسکیپ به همراه foliage
آموزش تعریف LOD
آموزش جزئیات Post Process و پلاگین جدید واتر در انریل انجین
آموزش بلوپرینت برف و بارون
آموزش کار با Procedural Content Generation
نحوه ی ساخت آتش/نحوه ی ساخت دود/نحوه ی کار با مدل های آماده دود و آتش آنریل
آشنایی با قابلیت های آنریل 5.3/آموزش نصب/آشنایی با پلاگین Assets cleaner
آموزش ساخت ابر/نحوه ی استفاده از foliage بهینه/اضافه کردن باد به صحنه و تنظیم آن
مروری بر تکنیک های متریال سازی و نورپردازی/کامل کردن نور و متریال صحنه/ساخت متریال PBR
مراحل ساخت منوی پیشرفته/اضافه کردن تنظیمات پیشرفته/قابلیت رندر گیری در خروجی گیم/خروجی نهایی
قیمت 4,900,000 تومان
لایسنس دوره ها فقط بروی یک سیستم اجرا میشود
خیر با تعویض ویندوز لایسنس شما قابل استفاده میباشد و در صورت بروز مشکل به تیم پشتیبانی ما در تلگرام اعلام نمایید
دوره های آموزشی به صورت لینک دانلود در اختیار شما قرار میگیرد
به طور معمول خرید به صورت دانلود است ولی بنابردرخواست هنرجو میتوان به صورت فیزیکی هم دوره را خریداری کرد
برای روش دانلودی همان لحظه لینک در اخیتار شما قرار میگیرد اما دوره های فیزیکی برای شما با پست ارسال میشود
سفارش ها برای تهران 1 الی 2 روز کاری و در شهرستان ها 3 الی 4 روزکاری زمان میبرد
هزینه پست با آکادمی است
تمامی آموزش های گیوا لند فقط با سیستم عامل ویندوز قابل اجرا هستند
من با اولین پروژه ای که گرفتم سه برابر مبلغی که بابت خرید دور های شما پرداخت کردم رو بدست آوردم.
دانشجوی دوره
دست همگی درد نکنه واقعا از روان بودن آموزش ها راضی ام و مطمئنم توی بازار کار میترکونم
دانشجوی دوره
گیوالند بهترین و حرفه ای ترین مجموعه آموزشی در زمینه نرم افزار های معماری در ایران است
دانشجوی دوره
به نظر من گیوا لند جز بهترین های ایرانه و توی چند کلمه نمیشه توصیفشون کرد
دانشجوی دوره
من از شهرستان بانه دوره رو تهیه کردم و واقعا انگار توی کلاس درس نشسته بودم ممنونم از زحماتتون
دانشجوی دوره
توی این دوره مباحث روان و کامل تدریس میشن مخصوصا تدریس خانم حسینی
دانشجوی دوره
کافی است فقط سبد خرید خود را پر کنید و به صفحه درگاه هدایت شوید
قبل از خرید میتوانید از اساتید گیوالند مشاوره بگیرید
آکادمی آموزشی گیوالند توسط شهره علی حسینی (مدیریت آکادمی ) و آقایان علی جوزی و محمد جوزی و خانم زهرا پناهی (مدرسین آکادمی ) در راستای تولید و ضبط آموزش نرم افزارهای شبیه سازی و رندرینگ و همچنین انجام پروژه های معماری در داخل و خارج از کشور(کشور ترکیه) تاسیس شد .
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به آکادمی گیوالند است و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.